سینما | بلاگ

سینما

ساخت وبلاگ
چرا باید از هاست وردپرس استفاده کنیم

چرا باید از هاست وردپرس استفاده کنیم

هاست وردپرس سرویسی خارق العاده از سابین سرور می باشد که فقط برای میزبانی سایت هایی با سیستم مدیریت محتوای وردپرس ارائه می شود . چرا که در این سرویس سعی کردیم تا تمامی نیاز های یک وب سایت وردپرسی را برآورده سازیم.

در این مقالعه قصد داریم به شما بگوییم که

  1. چرا باید از هاست وردپرس استفاده کنید ؟
  2. هاست وردپرس چه ویژگی هایی دارد ؟
  3. میزان منابع اختصاص داده شده برای سایت های وردپرسی چقدر است ؟
  4. هاست وردپرس یا …. ؟

اگر دوست داشته باشید قبل از اینکه درباره وردپرس به شما بگوییم مقاله هاست مناسب وردپرس ویرگول را به شما معرفی کنیم.

وردپرس چیست ؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای تحت وب  می باشد که شما را قادر می سازد تا در سریعترین زمان ممکن و به آسانی وب سایت و فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید . شما برای راه اندازی وب سایت خود با استفاده از وردپرس ، نیاز به دانش برنامه نویسی ندارید و کافیست کمی صبور و خلاق باشید .

سپس میتوانید با اندکی جستجو در گوگل به منابع آموزشی بسیاری دسترسی یابید تا بتوانید کسب و کار خود را با استفاده از وردپرس اینترنتی کنید.

زمانی که تصمیم میگیرید کسب و کار خود را با راه اندازی وب سایت اینترنتی کنید ، می بایست در ابتدا قدم های محکمی را بردارید . یکی از این قدم های محکم انتخاب یک هاست مناسب می باشد تا در طول راه اندازی وب سایت و گسترش آن ، همواره جواب گوی نیاز های شما باشد.

حال که قرار است وب سایت خود را با استفاده از وردپرس راه اندازی کنید ، میبایست انتخاب هوشمندانه ای انجام داده و هاست وردپرس سابین سرور را برای راه اندازی سایت خود انتخاب کنید.

چرا باید از هاست وردپرس استفاده کنیم.

چرا باید از هاست وردپرس استفاده کنید ؟

هاست فوق حرفه ای یا هاست وردپرس یک سرویس خارق العاده برای میزبانی سایت های وردپرسی است که تنها برای وردپرس پیکربندی و بهینه سازی شده است .

همواره بیشتر افراد فکر میکنند که در هاست وردپرس ، فقط توابع و پیش نیاز های وردپرس رعایت شده است و به همین خاطر به این سرویس ها هاست وردپرس گفته می شود و هیچ تفاوت دیگری با سایر سرویس های میزبانی ندارد . اما این یک باور اشتباه در مقابل هاست وردپرس سابین سرور می باشد .

هاست وردپرس سابین سرور ، به دلیل :

  1. پیکربندی مخصوص برای وردپرس
  2. منابع بالا برای هر سایت
  3. کشینگ قدرتمند و چند لایه
  4. نصب و تنظیم پلاگین کش توسط سابین سرور
  5. پشتیبانی فوق حرفه ای و سریع

به عنوان هاست وردپرس ارائه شده است و به صورت تضمینی با کیفیت بسیار بالا تقدیم مشتریان می شود .

اگر پیش از این وب سایت وردپرسی داشته اید ، قطعا با میزان منابع بالای مصرفی وردپرس آشنایی کافی دارید . معمولا در سایت های وردپرسی به دلیل استفاده از پلاگین های زیاد برای افزودن امکانات مورد نیاز به سایت ، میزان منابع مصرفی وردپرس افزایش می باشد . این مصرف بالا با رشد و پیشرفت سایت و افزایش تعداد بازدید کنندگان سایت افزایش می باید.

ما در سابین سرور با تخصیص منابع بالا برای هر سایت ، ( که میزان منابع را در ادامه خواهیم گفت ) توانسته ایم تا نیاز این سایت های وردپرسی از نظر منابع را برآورده سازیم.

همچنین استفاده از کشینگ قدرتمند و چند لایه در این سرویس ها و فعال سازی و تنظیم پلاگین کش توسط سابین سرور برروی سایت وردپرسی ، به مراتب میزان استفاده از منابع کاهش چشم گیری یافته و عملکرد وردپرس بهبود میابد.

پس در نظر داشته باشید که بهینه بودن سرور و پیکربندی سرور برای وردپرس ، ارائه منابع بالا ، کشینگ چند لایه و قدرتمند ، نصب و کانفیگ پلاگین کش توسط متخصصین وردپرس ، پشتیبانی فوق حرفه ای متخصصین وردپرس به صورت ۲۴ ساعته و در سریعترین زمان ممکن ،  همگی از دلایلی هستند برای اینکه شما از هاست وردپرس سابین سرور استفاده کنید.

هاست وردپرس چه ویژگی هایی دارد ؟

تا این بخش از مقالعه توضیحاتی را در رابطه با وردپرس به شما ارائه کردیم و همچنین دلایلی را نیز مطرح نمودیم که چرا باید از هاست وردپرس استفاده کنید . اما در ادامه قصد داریم ویژگی های هاست وردپرسی که توسط سابین سرور ارائه می شود را به شما بگویم .

ویژگی های هاست وردپرس و منابع اختصاص داده شده :

  1. استفاده از هارد NVME برروی سرور جهت میزبانی سایت ها
  2. اختصاص CPU با درصد بالا برای هر هاست
  3. اختصاص رم فیزیکی ۴ گیگابایتی برای هر هاست
  4. اختصاص رم مجازی ۴ گیگابایتی برای هر هاست
  5. اختصاصی I/O به میزان ۴ مگابایت برای هر هاست
  6. ۱۰.۰۰۰ بازدید یکتا در روز
  7. ۱۰۰ نفر آنلاین همزمان
  8. سیستم کشینگ چند لایه و قدرتمند
  9. بکاپ گیری هر ۳ روز یکبار و ذخیره سازی در سرور های مجزا
  10. تیم پشتیبانی مخصوص وردپرس و پشتیبانی ۲۴ ساعته
  11. کنترل پنل سی پنل و وبسرور قدرتمند لایت اسپید
  12. گواهی نامه SSL رایگان
  13. استفاده از CXS  و imunify360 و clamAV
  14. و بسیاری ویژگی های دیگر
سینما ...
ما را در سایت سینما دنبال می کنید

نویسنده : مینا بازدید : 117 تاريخ : شنبه 24 آبان 1399 ساعت: 2:33

ویژگی های خدمات و تشریفات مجالس

ویژگی های خدمات و تشریفات مجالس

 

 خدمات مجالس,آشنایی با تشریفات عروسی

تشریفات مجالس به اقدامات لازم برای برگزاری یک مجلس گفته می شود

 

امروزه به دلیل کمبود زمان و همچنین تنوع در وسایل تزیین، برگزاری جشن عروسی بدون تشریفات عروسی کار بسیار دشواری خواهد بود. به دلیل اهمیت این جشن مهم و خاطره انگیز، تشریفات مجالس و تشریفات عروسی برای برگزاری جشن های عروسی، نامزدی، تولد، حنابندان، نامزدی، سالگرد ازدواج و … ایجاد شده اند.

تشریفات مجالس معمولاً به تشریفات و اقداماتی گفته می شود که جهت برگزاری یک مجلس الزامی است، تشریفات مجالس موردهای گسترده ای را شامل می شود و باتوجه به نوع مجلس خدمات آن هم از مکان برگزاری تا مدل پذیرایی متفاوت است، با توجه به اهمیت روزافزون مجالس و لزوم برگزاری یک مجلس عالی در محیط مناسب، تشریفات مجالس بیش از گذشته اهمیت خود را پدیدار می کند.

 

خدمات مجالس

همان طور که گفته شد تشریفات مجالس موردهای گسترده ای را شامل می شود از مهم ترین خدمات مجالس و مراسم هایی که تشریفات مجالس عهده دار آن هستند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

برگزاری مجالس عروسی

 برگزاری مراسم نامزدی

 برگزاری مراسم جشن تولد

 برگزاری مجلس های ترحیم

 برگزاری همایش ها و سمینارها

 برگزاری جشن فارغ التحصیلی

 برگزاری سفره های نذری و ولیمه

 برگزاری مراسم افطار

 

تشریفات مجالس,تشریفات عروسی

تشریفات مجالس، مراسم جشن تولد را هم برگزار می کنند

 

خدمات مجالس عروسی کمک می کند که مراسم شما بدون استرس انجام شود. نحوه ی برگزاری مراسم عروسی از اهمیت ویژه ای بهره مند است و میزبان تلاش می کند رضایت مهمان ها را بدست آورد و مهمانان اوقات خوب و خوشی را بگذرانند. کیفیت و روش اجرای خدمات مجالس بسیار مهم است که می توانید با انتخاب بهترین تیم تشریفات عروسی تجربه ای فراموش نشدنی در روز عروسی تان داشته باشید.

 

اولین کاری که موسسات تشریفاتی انجام میدهند، بررسی سلیقه های عروس خانم ها و آقا دامادها است. آن ها با بررسی سلیقه و مقدار بودجه ای که زوج ها در نظر گرفته اند، بهترین موارد را به آن ها پیشنهاد خواهند داد.

 

انتخاب یک سالن پذیرایی، باغ عروسی و یا باغ تالار نخستین گامی است که موسسات تشریفات مجالس و عروسی باید بردارند. آن ها با بررسی مقدار بودجه، تعداد میهمانان دعوت شده، سلیقه ی میزبان، نوع مراسم و روش برگزاری مراسم بهترین آیتم که درخور با اهداف برگزاری مراسم شما باشد را پیشنهاد خواهند داد.

 

مدیریت، تزئین اتاق عقد، گل آرایی جایگاه و گل آرایی ماشین عروس از دیگر وظایفی می باشد که موسسات تشریفاتی ملزم به انجام آن هستند. لازم به ذکر است که کلیه این موارد با توجه به سلایق میزبان انجام خواهد شد.

 

معرفی و انتخاب یک گروه موسیقی عالی و کاربلد از سایر وظایفی است که تیم تشریفات باید به عروس و داماد معرفی کنند. این مورد هم شبیه دیگر موارد با توجه به بودجه، سلیقه، اعتقادات و سن عروس و داماد معرفی می گردد.

 

انتخاب یک تیم فیلم برداری قدرتمند از سایر مواردی است که برای بیشتر عروس و دامادها اهمیت دارد. در این مورد هم میتوانید روی کمک موسسات تشریفات حساب کنید! آن ها باتوجه به سلیقه و بودجه ی شما گزینه ای درخور را پیشنهاد خواهند داد. انتخاب یک آتلیه عکاسی و لوکیشن زیبا و معرفی آن به عروس و داماد از دیگر وظایف تیم تشریفات است.

منبع : https://tinyurl.com/y68ppqht

سینما ...
ما را در سایت سینما دنبال می کنید

نویسنده : مینا بازدید : 120 تاريخ : 10 آبان 1399 ساعت: 10:41